kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, september 27

Konec poletnega lenarjenja!!!

Nekaj dni v Črni Gori konec julija je pustilo velik pečat na moji športni 'aktivnosti' v naslednjih dveh mesecih. V moji glavi so se nehote zasidrale črnogorske zapovedi, med njimi npr. tale:
Čovjek se rodi umoran i živi da bi se odmar'o.
Posledice so katastrofalne, lenoba pa kar ni hotela miniti... dokler nisem danes naredila konec temu poležavanju in športni neaktivnosti (če odštejem sprehode okrog blejskega jezera). Po standardnem blejskem krogu sem se tako 'vrgla' še v radovljiški bazen. Sicer nisem velika privrženka ne bazenov, ne klora in ne plavanja in nisem plavala v bazenu že par let. Ampak kaj hočem, sem pač Gorenjka, ki je lani na KRŠevi akciji kupila 10 kart za bazen, pa do danes nobene porabila :) Ampak kljub vsemu moram priznat, da mi je kar pasalo danes tole plavanje, tko da mogoče porabim tudi preostalih 9 kart :)

Oznake: